Vrácení a reklamace

Chci reklamovat

Nejdřív nám napište na [email protected] spolu s fotografií, vyplněným formulářem a popisem vady. Na základě toho se domluvíme na dalším postupu.

V některých případech může jít o vadu snadno odstranitelnou (jen vyperete tričko), takže si ušetříte balení zboží a cestu na poštu.

Adresa pro vrácení: Kofola ČeskoSlovensko a.s., Eva Stejskalová - reklamační oddělení, Nad Porubkou 2278/31a. Ostrava – Poruba 708 00

Vytištěná faktura není nutná. Dobírky nebudou přijaty.

Formulář Reklamace

Lhůta pro vyřízení

Reklamace se snažíme vyřídit co nejrychleji. Moc prosíme o trpělivost, než se vám ozveme s dalším postupem. Vrácené zásilky za nás zpracovává fulfilment centrum, které má na starosti i další e-shopy. Může se tedy stát, že ačkoliv vaši vratku obdrží v pondělí, zpracují ji a dají nám vědět až ve čtvrtek. Děkujeme za pochopení. ♥

 

Chci zboží vrátit ve 14denní lhůtě

Vyplňte prosím formulář a zašlete jej na emailovou adresu [email protected]

Poté zašlete produkt spolu s vytištěným a vyplněným formulářem na adresu fulfilment centra:

Kofola – reklamační odd., Leros s.r.o. Úprkova 678 696 62 Strážnice

Vytištěná faktura není nutná. Dobírky nebudou přijaty.

Formulář Odstoupení od kupní smlouvy ve 14denní lhůtě

Lhůta pro vyřízení

Vratky se snažíme vyřídit co nejrychleji. Moc prosíme o trpělivost, než se vám ozveme s dalším postupem. Vrácené zásilky za nás zpracovává fulfilment centrum, které má na starosti i další e-shopy. Může se tedy stát, že ačkoliv vaši vratku obdrží v pondělí, zpracují ji a dají nám vědět až ve čtvrtek. Děkujeme za pochopení. ♥

 

Chci výměnu

Vyplňte prosím formulář a spojte se s námi na [email protected] a ujistíme se, že vámi poptávaná varianta je skladem. Kdyby ne, zkusíme spolu najít alternativu v podobě jiné barvy, velikosti či produktu.

Zboží zašlete spolu s vytištěným a vyplněným formulářem na adresu fulfilment centra: 

Kofola – reklamační odd., Leros s.r.o. Úprkova 678 696 62 Strážnice

Vytištěná faktura není nutná. Dobírky nebudou přijaty. 

Formulář Výměna zboží

Lhůta pro vyřízení

Výměny se snažíme vyřídit co nejrychleji. Moc prosíme o trpělivost, než se vám ozveme s dalším postupem. Vrácené zásilky za nás zpracovává fulfilment centrum, které má na starosti i další e-shopy. Může se tedy stát, že ačkoliv vaši vratku obdrží v pondělí, zpracují ji a dají nám vědět až ve čtvrtek. Děkujeme za pochopení. ♥