Vrácení a reklamace
Chci reklamovat
Nejdřív nám napište na zeptejse@kofolashop.cz spolu s fotografií, vyplněným formulářem a popisem vady. Na základě toho se domluvíme na dalším postupu.
V některých případech může jít o vadu snadno odstranitelnou (jen vyperete tričko), takže si ušetříte balení zboží a cestu na poštu.
Adresa pro vrácení: Kofola ČeskoSlovensko a.s., Eva Stejskalová - reklamační oddělení, Nad Porubkou 2278/31a. Ostrava – Poruba 708 00
Vytištěná faktura není nutná. Dobírky nebudou přijaty.
Lhůta pro vyřízení
Reklamace se snažíme vyřídit co nejrychleji. Moc prosíme o trpělivost, než se vám ozveme s dalším postupem. Vrácené zásilky za nás zpracovává fulfilment centrum, které má na starosti i další e-shopy. Může se tedy stát, že ačkoliv vaši vratku obdrží v pondělí, zpracují ji a dají nám vědět až ve čtvrtek. Děkujeme za pochopení. ♥
Chci zboží vrátit ve 14denní lhůtě
Vyplňte prosím formulář a zašlete jej na emailovou adresu zeptejse@kofolashop.cz
Poté zašlete produkt spolu s vytištěným a vyplněným formulářem na adresu fulfilment centra:
Kofola – reklamační odd., Leros s.r.o. Úprkova 678 696 62 Strážnice
Vytištěná faktura není nutná. Dobírky nebudou přijaty.
Formulář Odstoupení od kupní smlouvy ve 14denní lhůtě
Lhůta pro vyřízení
Vratky se snažíme vyřídit co nejrychleji. Moc prosíme o trpělivost, než se vám ozveme s dalším postupem. Vrácené zásilky za nás zpracovává fulfilment centrum, které má na starosti i další e-shopy. Může se tedy stát, že ačkoliv vaši vratku obdrží v pondělí, zpracují ji a dají nám vědět až ve čtvrtek. Děkujeme za pochopení. ♥
Chci výměnu
Vyplňte prosím formulář a spojte se s námi na zeptejse@kofolashop.cz a ujistíme se, že vámi poptávaná varianta je skladem. Kdyby ne, zkusíme spolu najít alternativu v podobě jiné barvy, velikosti či produktu.
Zboží zašlete spolu s vytištěným a vyplněným formulářem na adresu fulfilment centra:
Kofola – reklamační odd., Leros s.r.o. Úprkova 678 696 62 Strážnice
Vytištěná faktura není nutná. Dobírky nebudou přijaty.
Lhůta pro vyřízení
Výměny se snažíme vyřídit co nejrychleji. Moc prosíme o trpělivost, než se vám ozveme s dalším postupem. Vrácené zásilky za nás zpracovává fulfilment centrum, které má na starosti i další e-shopy. Může se tedy stát, že ačkoliv vaši vratku obdrží v pondělí, zpracují ji a dají nám vědět až ve čtvrtek. Děkujeme za pochopení. ♥