Vrácení a reklamace
Chci reklamovat
Nejdřív nám napište na zeptejse@kofolashop.cz spolu s fotografií, vyplněným formulářem a popisem vady. Na základě toho se domluvíme na dalším postupu.
V některých případech může jít o vadu snadno odstranitelnou (jen vyperete tričko), takže si ušetříte balení zboží a cestu na poštu.
Adresa pro vrácení: Kofola – reklamační odd., Mail Step a.s., Do Čertous 2760/10, 193 00 Praha 9 – Horní Počernice
Vytištěná faktura není nutná. Dobírky nebudou přijaty.
Formulář "Reklamace": zde ke stažení
Lhůta pro vyřízení
Reklamace se snažíme vyřídit co nejrychleji. Moc prosíme o trpělivost, než se vám ozveme s dalším postupem. Vrácené zásilky za nás zpracovává fulfilment centrum, které má na starosti i další e-shopy. Může se tedy stát, že ačkoliv vaši vratku obdrží v pondělí, zpracují ji a dají nám vědět až ve čtvrtek. Děkujeme za pochopení. ♥
Chci zboží vrátit ve 14denní lhůtě
Vyplňte prosím formulář a zašlete jej na emailovou adresu zeptejse@kofolashop.cz
Poté zašlete produkt spolu s vytištěným a vyplněným formulářem na adresu fulfilment centra:
Kofola – reklamační odd., Mail Step a.s., Do Čertous 2760/10, 193 00 Praha 9 – Horní Počernice
Vytištěná faktura není nutná. Dobírky nebudou přijaty.
Formulář "Odstoupení od kupní smlouvy ve 14denní lhůtě": zde ke stažení
Lhůta pro vyřízení
Vratky se snažíme vyřídit co nejrychleji. Moc prosíme o trpělivost, než se vám ozveme s dalším postupem. Vrácené zásilky za nás zpracovává fulfilment centrum, které má na starosti i další e-shopy. Může se tedy stát, že ačkoliv vaši vratku obdrží v pondělí, zpracují ji a dají nám vědět až ve čtvrtek. Děkujeme za pochopení. ♥
Chci výměnu
Vyplňte prosím formulář a spojte se s námi na zeptejse@kofolashop.cz a ujistíme se, že vámi poptávaná varianta je skladem. Kdyby ne, zkusíme spolu najít alternativu v podobě jiné barvy, velikosti či produktu.
Zboží zašlete spolu s vytištěným a vyplněným formulářem na adresu fulfilment centra:
Kofola – reklamační odd., Mail Step a.s., Do Čertous 2760/10, 193 00 Praha 9 – Horní Počernice
Vytištěná faktura není nutná. Dobírky nebudou přijaty.
Formulář "Výměna zboží": zde ke stažení
Lhůta pro vyřízení
Výměny se snažíme vyřídit co nejrychleji. Moc prosíme o trpělivost, než se vám ozveme s dalším postupem. Vrácené zásilky za nás zpracovává fulfilment centrum, které má na starosti i další e-shopy. Může se tedy stát, že ačkoliv vaši vratku obdrží v pondělí, zpracují ji a dají nám vědět až ve čtvrtek. Děkujeme za pochopení. ♥